Easy Way introduceert track & trace functionaliteit
Easy Way, dé recruitment businesspartner in de automotive, lanceert track & trace als nieuwe functionaliteit binnen de dienstverlening.
Het is vanaf heden mogelijk om realtime transporten te volgen. Zo zet Easy Way de volgende stap in zijn ambitie om innovatie en ontzorging hand in hand te laten gaan.
Maximilian Krijgsman, General Manager Easy Way, licht toe: ‘Easy Way is volop in beweging. We verstevigden o.a. ons marktleiderschap met een aanzienlijke uitbreiding van de opdrachtgeversportefeuille en lanceerde een nieuwe merkidentiteit. Om onderscheidend te blijven, vragen we ons iedere dag af hoe we slimmer, sneller en beter kunnen worden. In ons IT-landschap ontbrak daarin nog een belangrijk component: track & trace.
‘Met deze nieuwe functionaliteit als standaard onderdeel van onze dienstverlening, gaan alle partijen erop vooruit. Zodra het transport aanvangt hebben de leasemaatschappij en de berijder realtime-inzicht in de voortgang, locatie en de verwachte aankomsttijd van het transport. De leasemaatschappij kan alle transporten volgen vanuit het klantdashboard, de berijder ontvangt een link per e-mail of SMS naar de track-and-trace omgeving. Door slim gebruik te maken van o.a. Google Traffic geven we een maximaal accurate en actuele aankomsttijd af. Naast de vooruitgang voor klanten, ben ik ook blij dat we chauffeurs niet meer hoeven te storen onderweg t.b.v. status updates.’
Over Easy Way
Easy Way is al bijna 30 jaar een begrip in de Nederlandse automotive industrie. Met ruim 100.000 autotransporten op jaarbasis, is Easy Way de marktleider van Nederland op gebied van chauffeurs- en transportdiensten. Op dit moment heeft Easy Way landelijk ruim 2.500 medewerkers in dienst en verzorgt het bedrijf ruim 500 opdrachten per dag. Naast het uitvoeren van de 100.000 autotransporten per jaar is Easy Way gespecialiseerd in de levering van vast en flexibel personeel (in diverse functies) aan (rental) locaties van leasemaatschappijen, dealerbedrijven en verhuurbedrijven.