Tips van onze instructeur Luuk

Lees de korte verhalen van de chauffeurs van Easy Way.

Tips van onze instructeur Luuk

Een goede chauffeur rijdt veilig, vlot en comfortabel. Daarnaast is het als Priv├ęchauffeur van Easy Way de bedoeling dat je de klant zoveel mogelijk ontzorgt. Een servicegerichte en klantvriendelijke chauffeur is dus een absolute must. Door net die stap extra te zetten bieden we de beste service aan de klant. Hoe zet je als chauffeur net dat stapje extra? Onze instructeur Luuk deelt zijn top 3 tips.
 
Tip 1. Zorg ervoor dat je de route zo goed mogelijk voorbereid. Hiervoor adviseer ik gebruik te maken van Google Maps/Street View om een inzicht te krijgen in de start- en eindlocatie. Zodat je precies weet waar je de klant het beste kan afzetten. Vertrouw dus niet alleen op het navigatiesysteem!

Tip 2. Denk aan je bereikbaarheid en zorg voor een representatieve voicemail. Het geluid van je telefoon dient tijdens de rit uitgeschakeld te zijn, uiteraard vergeet je deze niet in te schakelen zodra je de klant hebt afgezet.

Tip 3. Sta stand-by en zorg dat je altijd in de buurt bent van de klant, mocht deze eerder willen vertrekken. Het is erg onprofessioneel als een klant moet wachten op zijn/haar chauffeur. Mocht je willen eten doe dit dan meteen na het afzetten van de klant. Zorg er voor dat je tenminste 15 minuten voor de afgesproken tijd weer klaar bent voor vertrek, dit betekent; navigatiesysteem ingesteld (geluid uit) en auto gewassen/afgetankt indien gewenst.
 
Over Luuk
Voordat Luuk bij Easy Way kwam werken, is hij tien jaar lang internationaal directiechauffeur geweest in een gepantserde Volvo S80 Executive AWD. Daarnaast is Luuk ook rijvaardigheidsinstructeur geweest bij Safety Experience Center Rosmalen. Heb jij een vraag voor Luuk? Vul dan het contactformulier in.

Meer weten of wilt u weten wat Easy Way voor uw organisatie kan betekenen? Neem contact met ons op

Contact

Easy Way
Markendaalseweg 63
4811 KA Breda

+31 (0) 76 530 74 00